dinsdag 12 februari 2008

De ultieme nineties show?

In Nederland bestaat al enkele jaren een uniek nineties concept. ‘Back to the 90’s’ is een dj show waarin enkel de muziek uit de jaren ’90 centraal staat. Iedereen kan deze show op zijn privéfeest, huwelijk of ander evenement laten optreden.

Uiteraard klinkt dit niet bijster origineel. Er bestaan heel wat dj’s die enkel muziek uit de nineties draaien. ‘Back to the 90’s’ biedt echter heel wat meer. De organisatie levert namelijk enkele unieke 90’s acts.

Eén van de strafste acts zijn de Divas of Dance. Dit is een meidentrio dat bestaat uit Anita Doth (2 Unlimited), Linda Estelle (T-Spoon) & Des’Ray (2 Brothers On The 4th Floor). 2 Unlimited en 2 Brothers On The 4th Floor kent iedereen normaal gezien wel. T-Spoon is een Nederlandse band die bekend is van de megahit ‘Sex On The Beach’. De drie zangeressen van deze legendarisch Eurodance-bands zingen op de show samen hun beste hits.

Verder kan je ook CB Milton inhuren. Milton scoorde begin jaren negentig dikke hits met ‘Send Me An Angel’ en ‘It’s a Love Thing’.

Zelf heb ik dit concept nog niet gehuurd, dus ik zou niet weten of het de moeite waard is. Het klinkt allemaal veelbelovend maar het lijkt mij een beetje geforceerd. De 90’s acts lijken mij zeker de moeite waard maar een show volledig door een bedrijf laten organiseren lijkt mij niet echt spontaan. Ik zou mijn nineties party toch maar zelf op poten zetten.

1 opmerking:

Jeffz zei

Waaw wat een concept, misschien een idee voor een volgend feestje! Special act op de b-ball contest???