dinsdag 29 januari 2008

Vengaboy Roy wordt steward

Roy Olivero-Den Burger, een voormalig lid van de Vengaboys, is een ster op YouTube. Roy werd namelijk na zijn carrière steward bij de Nederlandse vliegmaatschappij KLM.

Op 16 oktober 2006 werd een video op YouTube gepost waarop je Roy de veiligheidsinstructies ziet geven. De video is gemaakt tijdens een vlucht van Amsterdam naar London Heathrow. De persoon die de opnames maakte was zich niet bewust van de identiteit van de steward tot iemand op 9 mei 2007 besefte dat de persoon in kwestie Roy van de Vengaboys was.

De Vengaboys was een Nederlandse eurodance band uit de jaren ’90. Ze scoorden dikke hits met o.a. 'We Like To Party', 'Boom Boom Boom' en 'We're going to Ibiza'.

De Vengaboys verdwenen na de laatste single 'Forever as one', waarvan de clip stof deed opwaaien en verbannen werd . De oorzaak waren niet toegestane beelden en foto's van de Vengaboys in een ontmoeting met Westlife, die in de clip werden getoond. De groep is nooit officieel uit elkaar gegaan, al hebben ze sinds 2000 geen nieuw album meer uitgebracht.

Nu in 2007 duikt groepslid Roy dus terug op. Deze uitgelekte video toont de teloorgang van de Vengaboys. Net als heel wat andere bands uit de nineties, hebben ze hun succes niet lang kunnen rekken. Maar uit de video lijkt het toch alsof Roy ook van zijn nieuwe bestaan geniet.

Vengaboy Roy als steward

Bronnen:

4 opmerkingen:

Veronique zei

Hoi Paul!

Als ik het filmpje bekijk krijg ik zin om te reizen :)
Je artikel is goed geschreven en bevat leuke informatie!

Nog veel plezier met je blog!

Groetjes

Kevin zei

Zo ver ik weet is Roy nog steeds in de showbizz actief maar werkt hij meer achter de schermen.Hij blijkt te produceren en te schrijven en toch nog op te treden als een alter ego En hij organiseerd partys voor goededoelen.

Maar dat is persoonlijke info die ik over hem heb ontvangen

Kevin zei

Hey daar ik heb van een kennis gehoord dat Roy ook onder de naam Chrystal Conners werkt.
Kijk op www.chrystalconners.com
Ik zie niet of hij dat is misschien zien jullie het.
Groetjes

Kevin

Rob zei

Roy is en blijft sexy... mijn grote jeugd (gay) liefde haha... wat n vent!